Čia taip būna, kai nori, bet negali. Arba būna per vėlu.

Per greitai bėgantis laikas, ir visai nesmagus oras, vis sunkiau ir subkiau įsivaizduoju, kas bus rytoj, po savaitės, po mėnėsio, o apie laiką po vasaros net sunku galvoti. Bet. Viskas tikriausiai bus gerai.

Kai tik galėsiu, būtinai padarysiu lemputę, būtent tokią, nes ji atrodo labai mielai :

Ir dar labai noriu naujų tapetų, bet viskas atrodo kažkaip be tikslo. Nes nežinau kaip ilgai dar gyvensiu šituose namuose. O ir šiaip. Galu gale po 2 metų įsigyjau  šviestuvą. Tik jis dabar tikriausiai dar tūnos dėžėj porą savaičių… Bet vien faktas džiugina.

Dar vienas dalykas, kurį atradau per pastarasias savaites yra GOGOL BORDELLO, ir vis dar pati nesuprantu kuo taip traukia vokalisto tarimas… Bet man patinka, nes jų klausant pasaulis vis dėlto atrodo puikus.

Pastaroji daina beje yra filmo, kuris man labai patiko. (šiam beje nereikia rusų kalbos žinių).  IR AKTORĖ : Shannyn Sossamon,nežinau, ji man begalo graži.

Ir, kadangi man reikia, kad, nors beveik niekas to neskaitys, o kas skaitys, matyt, nebus labai įdomu, bet man reikia kur nors parašyti, kam nors papasakoti. Turiu lagaminą ir va ką noriu iš jo padaryti, nes paprastumas ir baltumas, tarsi tuštuma atrodo puikiai, na bent jau man taip atrodo.

Viskas. Daug darbo spausdinti viena ranka. Kai pagis, būtinai padaryiu ir lagaminą baltą ir lemputę, ir gal net kam nors, kam ji labai patiks padovanosiu,jei rasiu kam.

Reklama

Parašykite komentarą

