Open Happiness

Tai kažkas, kas tikrai daro mane laimingą :} Visos Coca-Cola reklamos yra nuostabios ir žavios,mielos ir tarsi trumpos istorijos. Mano nuomone, yra mažai mažai žmonių (jei tokių yra) kurie nežino, kas yra Coca-Cola. Bet vienas dalykas, kuris patraukė mano dėmėsį yra muzika iš reklamos. Todėl susiradau ją.Ji tikrai pakelia nuotaiką, bent jau man.

Beje, dar viena daina, iš reklamos, tik šį kartą ne Coca-Cola, bet Sprite. Tarsi ir nebūtų skirtumo. Tos dainos reali versija, man bent jau, skirėsi nuo to ką grojo per reklamą, nes ten buvo tik nedidelė dalis dainos. O daina kažkaip visai kitaip skamba, nors abi versijos man patinka.

Reklama

Parašykite komentarą

