Šiandien.

Šiandien diena buvo labai gera. Ir šiaip viskas yra gerai, ir viskas bus gerai. Aš žinau, kad reikia džiaugtis tuo, kas yra dabar. Nes dabar viskas gerai.

Šiandien man paiškino dalį mano pasamonės stuktūros. (Pasirodo protinga ta mūsų pasamonė..) Ir šiaip įžiebė dar didesnį norą mokytis (studijuoti ar kaip ten) psichologiją. Išaiškino papraščius dalykus, kuriuos…suvokiu ir pati, tačiau kažkaip nepagalvoju apie juos. Dabar ,manau,mano mama reaguos į mane šiek tiek papraščiau, į mano poelgius ir pan. ir leis man daugiau. Jai atmerkė akis, kad mano gyvenimas yra mano, ir kad aš pati turiu klysti ir iš tų klaidų mokytis, o ne klausyti tai kaip sako jinai.

i33512

Pavasaris. Įklimpsti į purvą. Ir savojoji apie vasarą. Kaip būtų gera vaikščioti basai, po lietus, per purvą. Genys medyje. Nežinau, ar jie būna žiemą, ar jie kažkur dingsta, bet kai pamiškėje, ant kalno, prie ežero, girdi daug įvairių gyvių, tai tikrai reiškia pavasarį. Pavasaris. Ir atostogos po savaičių dviejų. Liko nedaug. Palanga žiemą. Kopos sniego. Neužšąlusi jūra.

i292069

Visi sapnai yra mūsų pasamonės vaisius, ir jie visi kažką reiškia, tačiau nereikia į juos reaguoti tiesiogiai. Aš tikiu, kad sapnai yra svarbūs. Kad jie išreiškia ir parodo tai, ko mes nenorime suvokti, bet matome ir girdime (na bent tam tikru atveju). Sapnai yra gerai.

Parašykite komentarą

